mandag den 15. april 2013

Konfirmations snak.


Jeg valgte lidt før jul at stoppe til præst, da jeg blev meget i tvivl om jeg ville konfirmeres. Jeg hader at være midtpunktet og derfor tror jeg ikke at jeg ville kunne nyde min dag. Alle spørge "har du slet ikke lyst til at have din prinsesse dag?" og mit svar er nej!- der findes så mange prinsesser i forevejen.
Jeg håber ikke at jeg støder nogle meget religiøse personer nu- men jeg tror virelig ikke på alt det der med Jesus og sådan..
Men på grund af mine holdninger om konfirmation skal I ikke snydes! Her er en super lækker kjole, som ville være perfekt til en konfirmation.
Selvom det nok er lidt sent og alle har købt sin kjole så.. ja, jeg synes bare den ville være så sød til en af jeres prinsesse dage:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar